1394-07-26 13:56
844
0
22239
دیدار رئیس مجمع نمایندگان گلستان با مربیان پیش‌دبستانی معترض؛

رجبی: حق تضعیف‌شده مربیان بازگردانده خواهد شد / تقدیر رجبی از خبرگزاری‌ها گلستان برای پوشش اعتراض مربیان پیش‌دبستانی

رئیس مجمع نمایندگان گلستان با مربیان پیش‌دبستانی معترض این استان دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما، عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه به بیان جلسه مجمع نمایندگان گلستان با مربیان پیش‌دبستانی این استان که مقابل استانی به نشانه اعتراض تجمع کرده بودند پرداخت و از پیگیری و پوشش اخبار واقعی خصوصاً اعتراض مربیان پیش‌دبستانی از خبرگزاری‌های استان تقدیر کرد.

وی گفت: وظیفه نمایندگان به‌عنوان انتخاب‌شدگان همین مردم تلاش برای احقاق حقوق آنان است و حقیر به‌عنوان نماینده و رییس مجمع نمایندگان بر این خواسته جدی وارد شدم که اگر حقی تضعیف‌شده در جهت بازگرداندن آن از تمام ظرفیت‌ها بهره بگیریم.

به گفته نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی جلسه و حضور در جمع مربیان پیش‌دبستانی و همچنین مشمولین خرید خدمت روز شنبه 26مهرماه در محل اداره کل آموزش‌وپرورش با حضور مدیرکل این سازمان در این راستا و روبرو شدن عزیزان و نمایندگان با دستگاه اجرایی آموزش‌وپرورش برگزاری شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه علت عدم به‌کارگیری مربیان بهداشت و همه داوطلبان بررسی و موارد صورت‌جلسه شد که رونوشت آن در اختیارم است که طبق آن یکشنبه آینده اقدامات وزارتی به عمل خواهد آمد.

رجبی اظهار داشت: همچنین در این موضوع استفساریه ای با امضا این‌جانب و81 نفر از نمایندگان مجلس با طرح دوفوريتی به صحن آمده است که حق تضعیف‌شده مربیان بازگردانده خواهد شد.

nilkooh569 1

nilkooh569 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.